”Medialna druga liga zasięgowa”
O bohaterze naszego dzisiejszego "okładkowego wywiadu” można powiedzieć wiele, ale na pewno nie to, że jest skromny. Gdy rozdawali “skromność”, on stał w kolejce po skuteczność. I wziął jej naprawdę sporo, bo bez niej trudno byłoby zbudować i przez tyle lat utrzymać taką pozycję na rynku mediów internetowych.
Przemek Pająk, twórca i właściciel Grupy Spider’s Web, w dużej rozmowie z Wirtualnymi Mediami opowiada o prowadzeniu medialnego biznesu internetowego ze wszystkimi jego blaskami i cieniami. Jednych i drugich jest naprawdę sporo, bo z jednej strony w wywiadzie mówi nam:
– Nie jest też chyba przesadną tajemnicą, że jestem człowiekiem zamożnym, który osiągnął duży sukces finansowy. Trudno oczekiwać, żeby go nie było, jeśli na tym konkurencyjnym rynku utrzymujesz się 15 lat.
A z drugiej pierwszy raz szczerze opowiada o momencie, który zawodowo i prywatnie go zszokował i przewartościował jego publiczną obecność w internecie.
– Szczerze mówiąc, to mną potężnie tąpnęło, bo zrozumiałem, że te wszystkie uśmiechy, które widzimy na co dzień od znajomych czy sąsiadów mogą być fałszywe.
Jest sporo digitalowej “kuchni”, w której coś ciekawego odnajdzie każdy, kto pracuje w branży mediów internetowych, niezależnie od stanowiska.
A jeśli biznes stricte internetowy Was nie interesuje, polecamy także tekst Kingi Walczyk
o tym, ile jest właściwie sensu w malowaniu logotypów sponsorów i nierzadko dziwnych reklam na ciałach zawodników MMA.
Michał Mańkowski
dyrektor wydawniczy Wirtualnemedia.pl
PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl