|
|
Wymyślam szybciej, niż inni kopiują.
Ale dziś nie o mnie.
Dziś o Tobie…
I o tej nieprzyjemnej chwili, gdy widzisz, że ktoś właśnie odpalił klona Twojego kursu.
Ten sam temat.
Podobny tytuł.
Ten sam komunikat sprzedażowy.
Czasem nawet Twoje słowa.
A co najgorsze?
Zarabia więcej niż Ty.
I teraz posłuchaj, bo to historia z życia:
Kilka lat temu dałem mojego e-booka do korekty pewnemu znajomemu.
Zapytał:
– Myślisz, że na tym można zarobić?
Odpowiedziałem:
– Jasne. I to grubo.
Popełniłem błąd i pochwaliłem się wynikami.
Cisza.
Gość zniknął.
Zero kontaktu.
Kilka miesięcy później…
Boom.
Jego reklamy wyskakują wszędzie.
Z klonem mojego produktu.
Na dodatek wali w reklamach bezpośrednio we mnie...
"Przecież Ci źli guru…"
Nie powiem, zagotowało się we mnie.
Ale wiesz co?
Nie minęło pół roku – i gość zniknął z rynku.
Puf.
Rozpłynął się.
Dlaczego?
Bo skopiował produkt, ale nie system.
Nie miał pojęcia, jak to wszystko działa od środka.
Nie wiedział, jak ułożyć kampanię, komunikację, sekwencję, strukturę oferty.
I tu dochodzimy do Ciebie.
Bo jeśli ktoś może "ot tak" skopiować Twój biznes… to nie masz biznesu.
Musisz zaprojektować biznes inaczej.
Wykorzystując strategię DOMINO.
To dzięki niej: – masz przewagę, – masz regularną sprzedaż, – i nawet jak ktoś Cię kopiuje… to i tak jest kilka ruchów za Tobą.
Zobacz, jak to wygląda w praktyce.
Ale ostrzegam – to nie jest zabawa dla tych, co "tworzą, bo lubią".
To gra dla tych, którzy chcą dominować.
Kliknij ten link.
– Adrian
|
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|