|
|
Hej,
To wydarzyło się o 3:14 nad ranem.
Obudził mnie huk.
Zbiegłem na dół, serce waliło mi jak młot.
Myślałem, że ktoś się włamał.
Ale nie. To mleko eksplodowało. Dosłownie.
Rozlało się wszędzie. Smród nie do zniesienia.
Zapomniałem schować, bo… miałem za dużo na głowie.
I wtedy mnie uderzyło.
To samo dzieje się w głowie większości specjalistów i ekspertów, którzy próbują sprzedać swoją wiedzę.
Piszą posty. Kręcą rolki. Wrzucają relacje. Pracują do 23.
I dalej… NIC. Cisza. Zasięgi spadają. Sprzedaży brak.
Są zmęczeni, sfrustrowani, a i tak robią wszystko sami. – montują filmiki, – prowadzą social media, – odpowiadają na wiadomości, – robią zabiegi, faktury, e-booki i jeszcze coś tam dopisują do kursu, – i oczywiście próbują "wrzucać reklamy na fejsie”, które nie działają.
A najgorsze?
To poczucie, że robią coś wartościowego, ale nikt tego nie widzi.
Nikt nie docenia. Nikt nie kupuje.
To dlatego stworzyłem system, który nie opiera się na presji.
Nie potrzebujesz sociali. Nie musisz nagrywać rolek.
Nauczę Cię jak sprzedawać…
Bez wciskania.
Bez pozowania.
Bez zdjęć samochodów i zegarków (mam, ale nie pokazuję).
Czasami tylko motocykle – ale to moje zwichnięcie.
Jeśli chcesz zbudować system, który działa nawet wtedy, gdy śpisz…
Zacznij tu.
Wypełnij ankietę..
To do niczego nie zobowiązuje.
Powiem więcej – może się okazać, że nie będę widział potencjału w Twoim pomyśle.
Wtedy po prostu podziękujemy sobie za rozmowę.
Ale najpierw…
Kliknij i daj sobie szansę.
Adrian
|
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|