Jeśli nie rozumiesz tych 3 rzeczy… zatrudnij się w Subwayu.

Nie wiem, jak ci to powiedzieć…

Ale jeśli wciąż łazisz po internecie i szukasz sposobu, żeby zacząć sprzedawać kursy lub zwiększyć skalę, to możesz od razu zatrudnić się w Subwayu.

I to nie dlatego, że ich kanapki są złe (są genialne).

Prawda jest brutalna.

Dojście do 50–100 tysięcy miesięcznie wymaga specyficznych umiejętności.

I dokładnie o tym jest ten e-mail.

Potrzebujesz 3 kluczowych umiejętności, żeby zbudować coś, z czego będziesz dumny.

Jeśli opanujesz te 3 rzeczy, to nie musisz już NIGDY martwić się o pieniądze:

  1. Copywriting (czyli jak słowami przekonać klientów do zakupu)

  1. Płatne reklamy (czyli jak kupować uwagę, bez robienia tych gównianych rolek)

  1. Dopasowanie oferty i produktu do rynku (czyli jak wejść z czymś, co od razu robi BAM – i sprzedaje się samo)

Tylko w zeszłym miesiącu sprzedałem kursy na ponad 420 tysięcy.

Jestem cholernie w tym dobry.

Więc zaufaj mi, bo wiem, o czym mówię.

Musisz przestać szukać drogi na skróty.

Nie wystarczy napisać e-booka i zacząć zarabiać.

Potrzebujesz konkretnych umiejętności.

I wiesz co?

Zanim się ich nauczysz…

Wejdź tutaj.

Bo jak dołączysz do mojego programu mentoringowego…

To osobiście pomogę ci stworzyć cały system sprzedaży
kursów…

I wykorzystamy te wszystkie rzeczy, których się nauczyłem
w 16 lat (bo tyle to już robię).

Kliknij ten link.

Adrian

PS. Z moją pomocą nie musisz być najlepszy w tych 3 obszarach,
bo osobiście ci w tym pomogę.

Kliknij ten link.






UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komandytowo-akcyjna Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.