Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter portalu

Czwartek, 17 lipca 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Couche-Tard wycofuje ofertę za 47 mld dolarów. Koniec marzeń o przejęciu 7-Eleven
Couche-Tard wycofuje ofertę za 47 mld dolarów. Koniec marzeń o przejęciu 7-Eleven
Kanadyjska sieć Alimentation Couche-Tard zrezygnowała z próby przejęcia japońskiego koncernu Seven & i Holdings, właściciela m.in. 7-Eleven. Transakcja miała być największym zagranicznym przejęciem w historii Japonii, ale – jak twierdzi Couche-Tard – zabrakło woli współpracy ze strony Japończyków.
O tym się mówi
Trzech różnych liderów i trzy różne strategie. Która sieć rozwija się najszybciej?
Trzech różnych liderów i trzy różne strategie. Która sieć rozwija się najszybciej?
Pierwszy kwartał 2025 roku przyniósł interesujące rozstrzygnięcia na rynku handlu detalicznego w Polsce. Trzy największe sieci - Biedronka, Dino i Żabka - osiągnęły wysokie przychody, ale ich wyniki pokazują, że tempo rozwoju, efektywność operacyjna oraz jakość sprzedaży układają się w zupełnie różne obrazy strategiczne. Choć wszystkie firmy pozostają silnymi i dojrzałymi podmiotami, tylko niektóre mają powody do świętowania.
Lidl przejmie 19 sklepów Auchan we Francji. Sieć ratuje finanse
Detal
Lidl przejmie 19 sklepów Auchan we Francji. Sieć ratuje finanse
Bricomarché łączy siły z lokalnym graczem. Sieć wzmacnia pozycję w regionie
Franczyza
Bricomarché łączy siły z lokalnym graczem. Sieć wzmacnia pozycję w regionie
Pierwszy sklep MR.DIY w Warszawie
Non-food
Pierwszy sklep MR.DIY w Warszawie
Maspex chce przejąć producenta win premium
Detal
Maspex chce przejąć producenta win premium
Mars oskarżony o wprowadzanie w błąd konsumentów. Prokurator generalny Teksasu zabiera głos
Trump ogłasza: Coca-Cola będzie słodzona cukrem trzcinowym. Koniec z syropem glukozowo-fruktozowym
Rewolucja w e-handlu: AI i media społecznościowe z opcją live commerce
Dino w stolicy. Znamy lokalizacje warszawskich sklepów
Polska spółka biotechnologiczna na dużej europejskiej platformie e-commerce
Żabka ruszyła w trasę. Food truck i sklepy mobilne towarzyszą w letnich eventach
iSpot dywersyfikuje ofertę i ogłasza nową kategorię produktową