Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter portalu

Piątek, 25 lipca 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Action: dwucyfrowy wzrost sprzedaży i 125 nowych sklepów
Action: dwucyfrowy wzrost sprzedaży i 125 nowych sklepów
Action, dyskont niespożywczy, odnotował wzrost sprzedaży netto o 7,3 miliardów euro w pierwszych sześciu miesiącach 2025 r., co stanowi wzrost o 18% w porównaniu z 2024 r. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych wyniósł 6,8%. W Polsce do sieci należy 400 placówek.
O tym się mówi
Nestle szuka rentowności. Kolejne marki mogą zostać sprzedane
Nestle szuka rentowności. Kolejne marki mogą zostać sprzedane
Wzrost cen kawy i czekolady napędził sprzedaż Nestlé w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, jednak rentowność firmy znalazła się pod niewielką presją. Koncern zwiększa inwestycje marketingowe i analizuje portfolio swoich marek.
Carrefour sprzedaje biznes we Włoszech. Prawie 1200 sklepów w nowych rękach
Detal
Carrefour sprzedaje biznes we Włoszech. Prawie 1200 sklepów w nowych rękach
Więcej niż „wczasy pod gruszą”. Sieć sklepów oferuje nowy benefit
Detal
Więcej niż „wczasy pod gruszą”. Sieć sklepów oferuje nowy benefit
W Polsce święcą triumfy, w Niemczech składają wniosek o upadłość. Co ze sklepami?
Non-food
W Polsce święcą triumfy, w Niemczech składają wniosek o upadłość. Co ze sklepami?
Surowy UOKiK. Kary dla największych e-sklepów, 14 postępowań w sprawie Omnibusa
Surowy UOKiK. Kary dla największych e-sklepów, 14 postępowań w sprawie Omnibusa
Zwroty, które się opłacają – czemu tania wysyłka to lepsze rozwiązanie niż "za darmo"?
Zwroty to temat, którego nikt nie lubi – ani sprzedawcy, ani klienci. Ale w sprzedaży online zwroty to codzienność. Jeśli sklep chce wzbudzać zaufanie klientów, powinien oferować wygodną i przejrzystą opcję odesłania produktu.
Belgijskie sieci stawiają na lokalnych rolników
Nowy minister: będziemy działać na rzecz utrzymania silnej marki polskiego rolnictwa