Ludzie, którzy niedawno mówili o kręceniu rolek, przerzucili się na płatne reklamy.

Byli prawdziwymi fachowcami.

Mieli biura.

Montażystów.

Ich iPhone’y płonęły.

Tysiące darmowych wyświetleń.

Sprzedaż kursów bez kosztów.

Aż pewnego dnia, w pocie czoła, panice oraz na Red Bullu – rozejrzeli się i powiedzieli:

„Chwileczkę… to już nie działa tak dobrze.”

Kostki domina zaczęły się sypać.

Dziś przyjrzyjmy się, dlaczego…

Kiedy pojawił się TikTok, wprowadził istną rewolucję.

Meta i Google spanikowały.

Mark Zuckerberg w 2020 r. lobbował przeciwko TikTokowi w administracji Trumpa, licząc, że aplikacja zostanie zakazana lub osłabiona.

Gdy nie udało się przejąć TikToka, wtedy Meta i Alphabet (Google) postanowiły skopiować krótkie formy.

I wtedy stała się magia.

Nie było twórców… ale byli widzowie.

Więc mogłeś nagrać wideo, w którym mówisz ludziom, że mają rzucić szkołę, wziąć kredyt i kupić bliźniaka…

A nagranie osiągało milionowe zasięgi.

Dlatego eksperci, trenerzy i coach’e, widząc co się dzieje…

Zaczęli kręcić rolki i budować darmowe zasięgi.

Jednak pierwsze pęknięcie w systemie nastąpiło w 2023 roku.

W porównaniu do roku poprzedniego zasięgi spadły o 50%.

Zawsze tak się dzieje, gdy wchodzi coś nowego, a potem wszyscy
się na to rzucają.

Problem jest w tym, że ludzie wolno ewoluują.

Niektórzy nadal kręcą rolki, uważając, że to lepsze od reklam.

Ale eksperci, którzy uczą pozyskiwania klientów z rolek…

Pozyskują klientów z REKLAM.

Co nawet jest zabawne.

To nie jest tak, że rolki już nie działają.

Jednak zasięgi organiczne spadają.

Dlatego uczę ludzi, jak pozyskiwać klientów z reklam…

Bo prędzej czy później i tak będziesz zmuszony się tego nauczyć.

Inaczej nikt nie kupi Twojego kursu, książki czy szkolenia.

Kliknij ten link.

Wypełnij ankietę i umów się na rozmowę z moim zespołem.

Pokażemy Ci, jak ułożyć biznes, aby ten zarabiał – bez kręcenia rolek.

Kliknij ten link.

Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.