Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE / wirtualnemedia.pl

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Dominik Senkowski

ŚRODA, 20 SIERPNIA 2025

Youtube’owy program, który „się nie spieszy”

– Miałem potrzebę stworzenia programu, który „nie będzie się spieszył”. Trochę w kontrze do innych rozmów, jakie przeprowadzałem - politycznych, krótkich – powiedział mi Patrycjusz Wyżga. Za nami pond 300 odcinków jego programu, w którym rozmawia różnorodnymi gośćmi – politykami, ekspertami, naukowcami. Jeden wywiad potrafi trwać nawet ponad 2 godziny.

Nie wszyscy przyjmują zaproszenie do „Didaskaliów”. Przed ostatnimi wyborami dziennikarz chciał przeprowadzić rozmowy z Karolem Nawrockim i Rafałem Trzaskowskim, ale nic z tego nie wyszło. Z kolei prof. Antoni Dudek jest jednym z najczęstszych gości.

Zapytałem Patrycjusza Wyżgę, jak dziś widzi rolę dziennikarzy, jak jego zdaniem zmieniają się media i dlaczego nie przyjął propozycji od Telewizji Polskiej. Zapraszam do przeczytania mojego „okładkowego” wywiadu.

Fenomen Didaskaliów. „Odbiorcy są mądrzejsi, niż to się wydaje wielu twórcom”

Podcasty i wideocasty są dziś na topie, a jeden z najpopularniejszych prowadzi Patrycjusz Wyżga. „Didaskalia” należące do WP to miejsce nie tylko na długie rozmowy o polityce, ale także m.in. o nauce. Dziennikarz tłumaczy nam m.in., skąd wziął się jego format i dlaczego cieszy się takim zainteresowaniem, dlaczego nie przyjął propozycji TVP i jak YouTube zmienia media.

więcej

Na Dzisiaj

TVP jesienią postawi na nowe seriale. Co z rozrywką?

TELEWIZJA

Pierwszy taki transfer do Republiki. „Myślałem, że to koniec mojej kariery”

TELEWIZJA

Jedna czwarta marketingowców żyje "w napięciu cały czas"

REKLAMA