Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter portalu

Środa, 20 sierpnia 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Polomarket uwierzył Eurocashowi. Magnes grupy przyciąga kolejnych
Polomarket uwierzył Eurocashowi. Magnes grupy przyciąga kolejnych
European Marketing Distribution to największa w Europie międzynarodowa grupa zakupowa w sektorze handlu detalicznego FMCG. Teraz dołączają do niej sieci obecne w Polsce: Eurocash, Chorten, Netto i Polomarket.
O tym się mówi
Nie tylko perfumeria. Douglas buduje doświadczenie klienta w świecie digital
Nie tylko perfumeria. Douglas buduje doświadczenie klienta w świecie digital
Douglas konsekwentnie rozwija strategię, której celem jest pełna integracja świata online i offline. Sieć perfumerii stawia na doświadczenie omnichannel, rozwój aplikacji mobilnej i innowacyjne narzędzia cyfrowe. Jak mówi nam Maciej Dulski, e-commerce director CEE w Douglas Group, sklepy stacjonarne pozostają sercem doświadczenia beauty premium, a e-commerce rozszerza możliwości klientów. – Celem jest jedno, spójne doświadczenie zakupowe, niezależnie od kanału – przekonuje.
Kary za błędy w miejscu pracy będą wyższe
Detal
Kary za błędy w miejscu pracy będą wyższe
Dwie wielkie sieci odmawiają rządowi. Październikowej rewolucji nie będzie
Detal
Dwie wielkie sieci odmawiają rządowi. Październikowej rewolucji nie będzie
Polscy dostawcy Lidla. Jest ich ponad 850
Detal
Polscy dostawcy Lidla. Jest ich ponad 850
Rzucają wyzwanie Notino. Niemiecka platforma buduje rozpoznawalność w Polsce
E-commerce
Rzucają wyzwanie Notino. Niemiecka platforma buduje rozpoznawalność w Polsce
Fulfillment - jeden z wielu modeli logistycznych, czy przepis na sukces w e-commerce?
Fulfillment dla wielu e-sklepów staje się kluczem do szybkiego rozwoju i ekspansji zagranicznej. Dzięki niemu sprzedawcy zyskują czas, ograniczają koszty i podnoszą jakość obsługi klienta. Sprawdź, jak działa fulfillment, w jakich branżach sprawdza się najlepiej i kiedy naprawdę się opłaca.
Europa ucieka Polsce w wyścigu robotów
Kubota zwiększa wartość zamówień od Jeronimo Martins Polska do ponad 5 mln zł
Aldi ma 377 sklepów w Polsce. Najnowszy rusza w Nowym Sączu
Trzy powody porzucania koszyków. To jest kluczowe w handlu
PSB Mrówka urosła do 400 placówek
Malezyjska sieć zdradza plany wobec Polski. Ten partner pomaga jej zaistnieć na rynku
Komputronik zmniejsza stratę. Efektywna strategia