Informacja prasowa, 19.09.2025 r.
Tylko do 24 września przyjmowane są zapisy do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu TikTok-first.
TikTok Ad Awards CE to przestrzeń dla marek i agencji, które potrafią połączyć twórczą odwagę z realnymi rezultatami biznesowymi, wykorzystując pełen potencjał platformy. Nagrody przyznane zostaną w czterech kategoriach specjalnych i głównej Greatest TikTok, która wyłoni najbardziej kreatywną i biznesowo skuteczną kampanię reklamową TikTok-first tego roku.
Kampanie można zgłaszać przez stronę: Tiktokadawardseurope.com – wystarczy wybrać kraj i kliknąć „Enter now”.
Laureatów wybierze 19-osobowe jury, w którego skład wchodzą liderzy marketingu i komunikacji z największych marek i agencji. Znaleźli się w nim m.in. Beata Magdziarz (Havas), Alicja Miklaszewska (OMD), Jakub Janczak (L'Oreal) i Paweł Patkowski (Orange).
Nagrody zostaną wręczone pod koniec roku w trakcie uroczystej gali.
Finaliści TikTok Ad Awards mogą liczyć nie tylko na statuetkę konkursu, która symbolizuje kreatywność i skuteczność działań na platformie. Dodatkowo otrzymają pulę kredytów reklamowych do wykorzystania na TikToku, które pozwolą im jeszcze skuteczniej promować swoje treści na platformie.
Wiecej szczegółów w artykule: https://www.press.pl/tresc/89347,tiktok-ponownie-nagrodzi-najlepsze-kampanie-reklamowe_-ostatnie-dni-na-zgloszenia
|