Informacja prasowa, 19.09.2025 r.

Tylko do 24 września przyjmowane są zapisy do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu TikTok-first.

TikTok Ad Awards CE to przestrzeń dla marek i agencji, które potrafią połączyć twórczą odwagę z realnymi rezultatami biznesowymi, wykorzystując pełen potencjał platformy. Nagrody przyznane zostaną w czterech kategoriach specjalnych i głównej Greatest TikTok, która wyłoni najbardziej kreatywną i biznesowo skuteczną kampanię reklamową TikTok-first tego roku.

Kampanie można zgłaszać przez stronę: Tiktokadawardseurope.com – wystarczy wybrać kraj i kliknąć „Enter now”.

Laureatów wybierze 19-osobowe jury, w którego skład wchodzą liderzy marketingu i komunikacji z największych marek i agencji. Znaleźli się w nim m.in. Beata Magdziarz (Havas), Alicja Miklaszewska (OMD), Jakub Janczak (L'Oreal) i Paweł Patkowski (Orange).

Nagrody zostaną wręczone pod koniec roku w trakcie uroczystej gali.

Finaliści TikTok Ad Awards mogą liczyć nie tylko na statuetkę konkursu, która symbolizuje kreatywność i skuteczność działań na platformie. Dodatkowo otrzymają pulę kredytów reklamowych do wykorzystania na TikToku, które pozwolą im jeszcze skuteczniej promować swoje treści na platformie.

Wiecej szczegółów w artykule: https://www.press.pl/tresc/89347,tiktok-ponownie-nagrodzi-najlepsze-kampanie-reklamowe_-ostatnie-dni-na-zgloszenia

 
***
 

Zgodnie z ogólnym Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO) informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych (adres e-mail) jest Press Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66. Pani/Pana dane osobowe pozyskaliśmy z Presslettera, którego jest Pani/Pan odbiorcą i będą przetwarzane w celu przesyłania informacji prasowych i nie będą udostępniane innym firmom. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zadbać o ich bezpieczeństwo.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia tych danych do innego administratora.
Jeżeli nie chce Pani/Pan otrzymywać informacji prasowych, prosimy o informację o rezygnacji na adres e-mail: rodo@press.pl lub telefonicznie: 22 33 48 333.