Pierwszą taką kampanię zrobiłem w 2009 r. — zanim to było modne.

22 tysiące w 7 dni.

Kolejna — 54 tysiące w 3 godziny.

U jednego klienta zarobiłem 1,5 mln zł w 2 tygodnie!

Ale te kampanie mają swoje ciemne strony.

Po pierwsze — wypalają listę.

Każda kolejna kampania wymaga większej presji, mocniejszego bodźca, żeby domknąć klientów.

Fajnie zobaczyć, jak w tydzień wpada 300 tysięcy, ale… co dalej?

Kolejne miesiące to cisza.

Każda kolejna kampania to zagadka.

Nie wiesz, czy wypali.

Wystarczy, że raz się wykoleisz, a cały biznes się posypie — i robi się nerwowo.

Wiem, co mówię, bo stałem za wieloma takimi kampaniami u klientów.

Na początku wszystko działa dobrze, ale im więcej robisz sprzedaży w okienkach, tym trudniej.

Dlatego moje systemy są o niebo lepsze.

Sam sprawdź >>>

Sprzedaż jest ciągła przez cały rok.

Nie wywieram na ludziach żadnej presji.

Nie mam stresu.

Wejdź tutaj, zobacz wideo i zapisz się na bezpłatny trening >>>

Pomogę Ci zaprojektować biznes, który sprzedaje 24/7.

Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.