|
|
|
|
Dostałem takie pytanie:
"Adrian… jak to jest z tym budowaniem marki? Trzeba to robić? Bo dostaję sprzeczne informacje."
Odpowiedź jest prosta: NIE.
Po 16 latach podjąłem decyzję o robieniu regularnie contentu i budowaniu marki.
Czemu? Bo większość robi mój zespół, a po drugie – celem jest obniżenie kosztów reklamy w długim terminie.
Na początku, dopóki nie dojdziesz do 50–100 tysięcy miesięcznie, nie musisz budować marki.
Nawet po przekroczeniu tego pułapu nie musisz tego robić.
Marka i tak się zbuduje.
Czemu? Bo wyświetlasz się ludziom na ekranie cały czas, gdy kupujesz reklamy. A później, gdy kupią, są mega zadowoleni z jakości wiedzy, którą oferujesz.
WIĘC MARKA I TAK SIĘ BUDUJE.
Jednak robienie contentu w moim wypadku ma sens.
Ludzie widzą moje reklamy → następnie szukają informacji na mój temat → oglądają content → szybciej podejmują decyzję o zakupie.
Robię content, aby nurtować klientów i budować zaufanie, a nie żeby ściągać followersów.
Dlatego jeśli NIE CHCESZ robić contentu – to nie musisz.
Nawet nie powinieneś.
Bo tylko tracisz czas.
Wiem, że ludzie lubią wskaźniki próżności (lajki, komentarze, wyświetlenia, followersi).
Ale na końcu dnia liczy się tylko jedno: ILE ZARABIASZ. I tylko to ma znaczenie.
Dlatego wejdź na tę stronę >>>
Pod spodem masz ankietę.
Umów się na rozmowę z moim zespołem.
Pokażę Ci, jak zbudować biznes bez opierania się na social mediach.
Kliknij ten link.
Adrian
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|