|
|
|
|
Będzie szybko i konkretnie.
Piszę do Ciebie maile 3 razy w tygodniu.
Pewnie zauważyłeś, że opieram je na storytellingu.
Nie ma w nich miliona treści.
Są krótkie.
Piszę maile od 16 lat.
Przetestowałem wszystko.
I oto wnioski:
Ludzie mają nadmiar wiedzy. Są zmęczeni.
Wciągniesz ich tylko dobrą historią.
Po drugie — edukujesz historią.
Ale nie zalewasz wiedzą.
Dajesz jedną radę na maila.
Nic więcej.
Najlepiej, żeby ta rada rozbijała JEDNĄ ważną obiekcję, którą może mieć klient.
Np.: „kursy można sprzedawać tylko wtedy, gdy masz markę”.
Wtedy opowiadam historię klienta, który zaczynał od zera i zarobił krocie bez marki.
(Takich mam setki.)
I to wszystko.
Wykorzystaj to i rób większe przychody.
Pokazałem tu prosty trick. Ale bez większego planu jest bezużyteczny.
Wejdź tutaj. Zobacz wideo i umów rozmowę z moim zespołem.
Ułożymy Ci plan działania krok po kroku.
To nic nie kosztuje. To nie jest rozmowa sprzedażowa.
Jeśli nie zobaczymy potencjału — nikt Ci nic nie zaproponuje.
Kliknij link.
Adrian
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|