|
|
|
|
To, na czym się koncentrujesz… to dostajesz.
Rok temu uruchomiłem kurs Super-Human.
W zupełnie innej branży.
Sprzedawał się świetnie.
Lista rosła w ekspresowym tempie. Klienci byli zadowoleni.
Zrobiłem 400 tysięcy przychodu… I zaorałem ten biznes.
Oto powód.
W Polsce uważa się, że jeśli ktoś prowadzi 3..4..5..6 firm, to jest "lepszym" przedsiębiorcą niż ktoś, kto ma jedną.
Tymczasem lepiej zarządzać Teslą niż trzema małymi butikami.
Najważniejsze: SKUPIENIE.
Gdy zamknąłem Super-Human i cały czas przeniosłem na mój główny biznes…
Przychody skoczyły z 200 tysięcy do 400 tysięcy miesięcznie.
Podwoiłem firmę w 2 miesiące.
Zasada jest prosta: skupiony głupiec osiągnie więcej niż rozproszony geniusz.
Popatrz na wszystkich guru.
Skupiają się na jednym biznesie.
Nawet jeśli dywersyfikują przychody, to i tak wszystko kręci się wokół jednego tematu.
Phil Konieczny inwestuje w krypto, sprzedaje mentoring, zarabia na afiliacji — ale wszystko kręci się wokół dziedziny, w której jest ekspertem.
Dlatego wejdź tutaj >>>
Pomożemy Ci stworzyć jasny plan działania.
Zobaczysz, na czym masz się skupić.
Jeśli masz wizję, motywację i mentora obok siebie — dowieziesz to.
Kliknij link.
Adrian
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|