|
|
|
|
Dlaczego strategia pokona taktykę i jak brutalnie się o tym przekonałem…
Wróćmy do moich początków.
Jak wszedłem na rynek szkoleń, miałem ogromną przewagę nad KAŻDYM.
Jako pierwszy używałem płatnych reklam. Serio.
Był rok 2009, a reklama PPC była tania jak barszcz.
A ja byłem królem reklamy.
(Przynajmniej tak lubiłem o sobie myśleć. Mehehe).
Ale mój główny rywal rozumiał coś, do czego dojście zajęło mi lata.
Strategia wygrywa z taktyką.
Taktykę łatwo skopiować.
Maile, ofertę, reklamę… wszystko można łatwo skopiować.
I jeśli masz coś, co działa… niedługo każdy gracz na rynku będzie używał tego samego.
Ale nie da się łatwo skopiować strategii.
Strategia polega na tym, że robisz szereg działań, które powodują, że klienci właśnie wybierają Twoje kursy, ebooki i szkolenia, a nie konkurencji.
Odkąd to zrozumiałem, stałem się numerem jeden w branży.
Przez 16 lat sprzedaję szkolenia i kursy…
A moi konkurenci pojawiają się i znikają.
Dlatego pracując z klientami, daję im jasny plan działania…
Nawet jeśli są tego nieświadomi, to uczę ich strategicznego podejścia do rynku.
Tak, aby ludzie wybierali ich produkty.
A jeśli masz taką sytuację…
Twoje kursy sprzedają się słabo…
Konkurencja jest głupsza, ale sprzedaje więcej…
Potrzebujesz jasnego planu działania…
Kliknij ten link.
Zobacz wideo i pod wideo umów się na rozmowę z moim zespołem.
Pokażą Ci, jak możesz spakować co masz w konkretne działania.
Tak, abyś miał JASNOŚĆ działania.
Kliknij ten link.
Adrian
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|