|
|
|
|
Jeśli pamiętasz film "Kevin sam w Nowym Jorku", to kojarzysz hotel, w którym Kevin nocował, używając karty ojca.
|
|
|
|
|
Tak się składa, że byłem w The Plaza Hotel.
Jeśli pamiętasz film "Kevin sam w Nowym Jorku", to wiesz, o którym hotelu mówię.
Doba kosztuje tam od 1000 dolarów w górę.
I pewnie myślisz: "kto tyle płaci za noc?"
Ludzie, którzy mają pieniądze.
I właśnie o to chodzi.
Bo Ty często sprzedajesz swój kurs za tanio. Taniej, niż powinieneś.
I nie jesteś w stanie podnieść ceny.
Za każdym razem, gdy próbujesz – sprzedaż spada.
Mój pierwszy kurs kosztował 97 zł.
Był 2009–2010 rok.
Ludzie mówili, że upadłem na głowę.
Później zwiększyłem wartość produktu i podniosłem cenę do 3995 zł.
Sprzedałem mniej…ale zarobiłem znacznie więcej.
Zawsze na rynku jest segment klientów PREMIUM.
Ale tym klientom sprzedaje się zupełnie inaczej.
Spójrz na fitness.
Wszyscy sprzedają diety po 47–97 zł.
A ja mam klientkę, która sprzedaje swoje programy po 6000 zł od osoby.
Biznes pod high ticket projektuje się inaczej.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak podnieść ceny i sprzedawać mniej…
ale lepszym klientom –
Kliknij ten link.
Najdroższy high ticket, jaki sprzedałem, to 150 000 zł.
Wiem, jak sprzedawać bogatym klientom i jak budować programy, za które są gotowi płacić.
Kliknij link i umów się na rozmowę.
Adrian
PS. Sprzedaż ludziom z pieniędzmi jest moim zdaniem łatwiejsza, niż tym, którzy ich nie mają.
Kliknij link.
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|