Pogadajmy o tym jak manipulować tłumem…

Albo wersja poprawna politycznie “wpływać na ludzi”.

Warto pogadać o czymś czego prawdopodobnie nie widzisz, a co działa na podświadomość.

Powód dla którego sprzedaję tak dużo produktów to konstrukcja oferty.

Naprawdę wiem kim jest mój klient i rozumiem wszystkie jego bóle, oraz frustracje.

Zapamiętaj: “Jeśli potrafisz lepiej opisać problem, niż widzi go klient…to automatycznie stajesz się dla niego ekspertem”.

Na przykład: “jeśli pacjent ma zawał i mówię do niego: czy ma Pan silny ból w klatce piersiowej promieniujący do lewej ręki lub żuchwy?”.

Boom! W tym momencie człowiek PODŚWIADOMIE kwalifikuje mnie jako eksperta…

A nawet nie przedstawiłem żadnego rozwiązania!

Zastanów się nad tym.

Jeśli znasz potrzeby, pragnienia, ból i strach ludzi na swoim rynku…

Możesz go opisać w ofercie ich słowami…

Tworząc tzw. “inżynierię wsteczną”.

Dosłownie zmusisz ludzi do wyciągania portfeli.

Bądź z tym ostrożny i używaj tej metody TYLKO do sprzedawania dobrych produktów.

Istnieją jeszcze inne elementy układanki….

Dowiesz się o nich wkrótce.

W Project X nie trzymam niczego w tajemnicy.

Zdobądź
swój dostęp tutaj.

Adrian







UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.