Myślę, że dla Gary’ego Vee jest miejsce w piekle.

To influencer, który zapoczątkował “hustlowanie”.

Czyli zapieprzanie.

Ale słowo “hustler” w amerykańskim slangu ma jeszcze jedno tłumaczenie: OSZUST.

Dlaczego hustlowanie w biznesie nie ma sensu?

Był rok 2009, a ja zaczynałem w biznesie.

Mój mentor zarabiał na 3 ebookach 300 tysięcy miesięcznie.

I miał jedną ofertę.


Zapytałem go: “Bartek…czemu nie napiszesz kolejnego ebooka i oferty. Masz rzadkie umiejętności”.

Popatrzył na mnie, uśmiechnął się i powiedział:

SKUPIENIE.

Plus…to ma sens biznesowy.

Jak myślisz…łatwiej jest usiąść do komputera i napisać nowy nagłówek, czy stworzyć całą ofertę od zera?

Zmiana nagłówku może poprawić sprzedaż o 1800%.

Zazwyczaj to 20-30%, chociaż widziałem podwojenie sprzedaży.

Pieniądze są w optymalizacji.

Dlatego ludzi z naszej społeczności uczę szukania dźwigni.

Tak, aby jak najszybciej widzieli efekty…przy jak najmniejszej pracy.

Tak rozumiem produktywność.

Po co pisać posty, nagrywać rolki, jak można przy małym wysiłku podwoić sprzedaż?

Kliknij ten link.

Pomożemy Ci ruszyć ze sprzedażą ebooka lub kursu… albo znaleźć największą dźwignię, aby zwiększyć Twoje dochody.

Bez hustlowania, bez zaniedbywania rodziny i pracy do 2 nad ranem.

Sam tak harowałem. Nie polecam.

Kliknij ten link.

Adrian






UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.