Hej,

w ostatnim mailu pisałem o zmianach w kampaniach reklamowych Facebooka, które wielu reklamodawcom kompletnie wysypały wyniki.

Wrzesień i październik przeszły do historii jako czarne miesiące reklamowania.
 

I — jak wspominałem — to nie był koniec zmian.
To był dopiero ich początek.
 

Kolejne aktualizacje mogą być jeszcze bardziej drastyczne, a algorytm idzie w jednym kierunku: automatyzacji.
 

Mój mail przeczytało ponad 50 000 osób.
Dostałem setki wiadomości z pytaniami:
– jak reklamować się po aktualnych zmianach,
– jak przygotować się na kolejne,
– i jak nie powtórzyć sytuacji, w której budżety się przepalają, a sprzedaż nie dowozi.
 

Trudno się dziwić.
W większości biznesów brak reklam to po prostu brak sprzedaży.
 

Jakie jest rozwiązanie?
Nie odkryję Ameryki — pisałem o nim już wcześniej.
 

Na platformie Marketingowy Warsztat udostępniłem aktualizację pierwszego wideo w dziale Facebook i Instagram.

Pokazuję w nim:
– co dokładnie zmieniło się w algorytmach,
– jaka struktura kampanii dzisiaj działa najlepiej (konkretny schemat i ustawienia),
– oraz jak dopasować kampanie do historii Twojego konta reklamowego.
 

To ostatnie jest kluczowe.
Bo obecne zmiany mają jeden cel — automatyzację.

A ona nie zadziała, jeśli kampanie nie są dopasowane do konta, na którym pracujesz.
 

Za moment mamy Święta i koniec roku.
To dobry moment, żeby spokojnie to wszystko zrozumieć i wejść w styczeń z poprawionymi kampaniami, zamiast uczyć się na błędach już w trakcie sprzedaży.

Dlatego przygotowałem coś specjalnego dla moich czytelników.