Nowa epoka konsumpcji i konsumenta - o tym porozmawiamy na EEC 2025 • Dino otworzy więcej sklepów sklepów. Optymizm w polskiej sieci • Właściciel Biedronki przejmuje 75 supermarketów w Kolumbii
Zielone wyzwania nakładają coraz więcej ograniczeń na konsumpcję. Zakupy jutra będą poruszać się między wygodą a wrażliwością klimatyczną, a nowe generacje konsumentów wpłyną na kreatywne odpowiedzi handlu. Handel zareaguje na również demograficzne tsunami. O tym porozmawiają paneliści debaty "Nowa konsumpcja, nowy konsument", która odbędzie się 24 kwietnia br. podczas Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach.
Grupa Dino Polska miała w 2024 roku 29,274 mln zł przychodów (wzrost o 14,1 proc. rdr.), blisko 1,91 mln zł zysku operacyjnego oraz 1,50 mln zł zysku netto jednostki dominującej. Na koniec ubiegłego roku w Polsce funkcjonowało 2688 sklepów Dino.
Dziękujemy, że subskrybujesz newsletter portalu DlaHandlu Znajdziesz nas również w mediach społecznościowych
Czekamy na pytania, uwagi i sugestie. Skontaktuj się z nami: kontakt@ptwp.pl
Powyższa wiadomość została wysyłana na adres email podany podczas zamawiania newslettera. Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać takich wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.