To już ostatni moment na zgłoszenie w konkursie Innowacyjny Produkt Ogrodniczy 2025
Nabór zgłoszeń w konkursie Innowacyjny Produkt Ogrodniczy 2025 trwa już tylko do 19 września br. Do udziału zapraszamy firmy z branży ogrodniczej i sadowniczej, których produkty odznaczają się innowacyjnością.
Wyniki ogłosimy w listopadzie podczas uroczystej gali towarzyszącej „Konferencji SadyOgrody.pl – innowacje i perspektywy”.
|
Wyniki ogłosimy w listopadzie podczas uroczystej gali towarzyszącej „Konferencji SadyOgrody.pl – innowacje i perspektywy”. Oceniającymi w konkursie będą Kapituła Konkursu oraz Czytelnicy portalu sadyogrody.pl.
Zgłoszenia dokonać mogą producenci i dystrybutorzy produktów oraz firmy świadczące usługi dla ogrodnictwa. Wysyłać je można do 19.09.2025 r.
Wśród zarejestrowanych i spełniających kryteria konkursowe zgłoszeń Jury przyzna nagrody 3 produktom, które wyróżniać się będą innowacyjnością. Wręczone zostaną również 3 wyróżnienia dla produktów wybranych przez czytelników sadyogrody.pl.
Jak dokonać zgłoszenia?
Zgłoszenia produktów przyjmowane będą do 19.09.2025 r., wyłącznie przy pomocy formularza zgłoszeniowego online.
Opis produktu powinien zawierać maksymalnie 600 znaków (ze spacjami). W treści należy przedstawić krótką charakterystykę produktu i podać istotę jego innowacyjności.
Do zgłoszenia należy dołączyć dobrej jakości zdjęcie produktu (kadr poziomy, wielkość pliku min. 1 Mb, rozdzielczość zdjęcia min. 1200 x 800 px). Zdjęcie prosimy przesłać na adres aneta.gwara@sadyogrody.pl, wpisując w temat maila nazwę zgłaszanego produktu. Waga e-maila nie może przekroczyć 10 Mb.
Szczegóły konkursu dostępne są w zakładce „Regulamin”.
Ważne terminy:
• 17.07.2025 r. – 20.11.2025 r. – czas trwania konkursu • 17.07.2025 r. – 19.09.2025 r. – zgłaszanie produktów • 01.10.2025 r. – 15.10.2025 r. – głosowanie internautów
Laureatów konkursu, wybranych zarówno przez Jury, jak i tych wytypowanych przez Internautów, poznamy 20 listopada 2025 r. podczas uroczystej gali towarzyszącej „Konferencji SadyOgrody.pl – innowacje i perspektywy”.
|
|
|