Słyszałeś kiedyś o teorii ograniczeń?

W skrócie...

Zawsze istnieje jedno ograniczenie, które po usunięciu spowoduje, że wszystko zaczyna się kręcić.

Jak zaczynałem sprzedaż kursów to najbardziej brakowało mi jasnego planu działania.

A to był 2009r.

Wtedy nie było tyle wiedzy, co teraz.

Chociaż teraz jest jeszcze gorzej.

Każdy “guru” krzyczy, że potrzebujesz NOWEGO lejka, o którym jeszcze nikt nie słyszał.

Wierz mi…nie potrzebujesz.

Pierwszym krokiem jest WIZJA I PLAN.

Musisz wiedzieć od czego zacząć.

Co jest pierwszym, drugim i… kolejnym krokiem.

Jak już wystartujesz to pojawi się nowe ograniczenie.

Leady.

Potrzebujesz nowych klientów.

Nie ważne jak świetny masz kurs…dopóki nie zdobędziesz klienta.

Biznes bez reklamy jest jak puszczanie oczka do dziewczyny w ciemnym pokoju.

Nikt poza Tobą o tym nie wie…

I tutaj ważniejsza jest strategia, niż…nowy lejek.

W środę pisałem Ci o Agorze.

Oni tracą na pozyskaniu klientów…a w ciągu kilku dni zaczynają zarabiać.

To przykład dobrej strategii.

Więc masz dwa wyjścia.

Możesz sam szukać takiej strategii….

ALBO…

Kliknąć ten link.

Zdobycie tych informacji zajęło mi zbyt wiele lat…

A tutaj masz wszystko na tacy.

Kliknij ten link.

Adrian




UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.