Postaram się dostarczyć wartość w 1 minutę.

Wiesz, dlaczego Twój marketing nie działa i nie możesz przyciągnąć klientów?

Ponieważ nie wiesz, kim jest Twój idealny klient.

I zanim przewrócisz oczami, posłuchaj.

Mam kilka tysięcy klientów w bazie.

To, co zrobiłem, to wyodrębniłem tych, którzy zostawili w firmie najwięcej.

Następnie przeanalizowałem nasze rozmowy z tymi ludźmi i zastanowiłem się co nie pozwala im spać w nocy oraz jakie mają wyzwania.

Najlepsza część: najlepsi klienci, którzy zostawiają najwięcej pieniędzy, mają zupełnie inne problemy i wyzwania niż 90% całej mojej bazy klientów.

Co robię z tą wiedzą?

Projektuję cały marketing pod te 10% najlepszych.

Efekt? Przyciągam klientów, z którymi chcę pracować.

I odstraszam tych, którzy nie spełniają kryteriów.

Taki mały zabieg może podwoić Twoje wyniki.

To tylko prosty trick. Prawdopodobnie nic z nim nie zrobisz.

Czemu?

Bo potrzebujesz jasnego planu działania.

Nie potrzebujesz większej ilości informacji.

Musisz wiedzieć, co masz zrobić w pierwszej kolejności.

Następnie jaki jest drugi, trzeci i czwarty krok.

Żebyśmy mogli Ci faktycznie pomóc, musisz umówić się na rozmowę z moim zespołem tutaj >>>

Najpierw przeanalizujemy, gdzie jesteś, co masz lub nie masz, a następnie jaki jest kolejny krok.

Tak, abyś nie miał przesytu informacji, tylko jasną wizję.

Kliknij ten link.

Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.