Chcesz ZACZĄĆ PISAĆ pracę?

Cześć,

Musisz oszczędzać? Co za pytanie. Każdy musi, niezależnie od zarobków. Oszczędności to poduszka finansowa zapewniająca bezpieczeństwo w trudnych czasach. 

A pomyślałeś kiedyś o tym, że często najlepszym sposobem na oszczędzanie jest trafiona inwestycja?  

Najlepiej coś, co pozwoli Ci zaoszczędzić kilkadziesiąt  godzin i tysiące siwych włosów? Mam coś specjalnego. 

Zapinaj pasy, bo teraz lecimy na ostro. Połowa listopada to świetny czas na pracę, więc nie ma chwili do stracenia. Twój cel to obrona w styczniu/lutym lub napisanie jak najwięcej pracy.  To będzie Twoja inwestycja i sposób na mega oszczędności. 

Dzisiaj pogadamy o tym: 

Jak zacząć pisać pracę, nawet jak nie masz pojęcia o pisaniu?

Daje Ci 4 prościutkie sposoby, do błyskawicznego zastosowania ⚡

1. Znajdź czas na pisanie

Wyznacz BEZWZGLĘDNY czas na pisanie i odpoczynek. Zastosuj programy, które zmuszą Cię do pracy. Zastosuj metodę POMODORO. 

2. Przygotuj siebie do pisania

Śpij. Ćwicz. Jedz. Pij kawę.   

3. Przygotuj stanowisko pracy

Nie pisz na plaży. Napraw komputer. Przygotuj biurko. 

4. Przygotuj narzędzie do pisania

Najważniejsze Word i Kalendarz Google.  I kilkanaście innych też potrzebnych. 

Zaciekawiłem Cię?

Te sposoby nic Ci nie dadzą, jeżeli nie masz dobrych przykładów i materiałów do inspiracji. W tym momencie wchodzi Magister na 5 cały na biało