|
Dzień dobry,
dbając o bezpieczeństwo danych osobowych naszych użytkowników, wprowadziliśmy procedurę usuwania nieaktywnych kont. Oznacza to, że konta, które są nieaktywne przez ponad rok, będą usuwane zgodnie z naszym Regulaminem - znajdziesz go na dole strony internetowej inFaktu.
Otrzymujesz ten e-mail, ponieważ:
- Masz konto w aplikacji inFakt prowadzone dla firmy test@niepodam.pl
- Nie posiadasz żadnej aktywnej usługi w inFakcie
- Od ponad roku nie logowałeś/łaś się do aplikacji ani nie użyłeś/łaś API połączonego z aplikacją
Aby zachować swoje konto, wystarczy, że wykonasz jedną z czynności:
- Zalogujesz się w aplikacji inFakt albo użyjesz API połączonego z usługą
- Aktywujesz dowolną usługę, z której chcesz korzystać
Jeżeli w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania tej wiadomości nie zalogujesz się ani nie aktywujesz żadnej usługi, zastrzegamy sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Twojego konta oraz danych na nim przechowywanych.
Po usunięciu konta nie będziesz mieć dostępu do swoich danych.
W niektórych przypadkach możemy być zobowiązani do przechowywania danych dłużej, zgodnie z obowiązującym prawem.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy w odzyskaniu dostępu do swojego konta, skontaktuj się z nami.
|