WIADOMOŚCI DNIA


Kurs Żabki mocno odbija. Nowe rekomendacje z USA napędzają wzrosty

Ford zlikwiduje 4 tys. miejsc pracy w Europie

POLECAMY


E-commerce w bożonarodzeniowym szczycie. Czas na unikalne doświadczenia zakupowe

Polski rynek e-commerce jest dziś jednym z najdynamiczniejszych i najbardziej konkurencyjnych w Europie, a okres świąteczny to dla wielu firm czas wzmożonej rywalizacji o uwagę klientów. Wyróżnienie się w gąszczu ofert staje się kluczowym wyzwaniem. Personalizowane rozwiązania, które budują trwałe, emocjonalne relacje z klientami, mogą wzmocnić lojalność i zaangażowanie, na długo po zakończeniu sezonu świątecznego.

SIECI FMCG


Dyskonty też oszczędzają. Mniej produktów na półkach

Nowości w Galerii Korona: Maxi Zoo już otwarte, Auchan powraca w grudniu

E-COMMERCE


Answear.com: pomimo niesprzyjającego otoczenia, rośniemy o 26 proc.

W Black Friday 48 proc. konsumentów planuje zakupy wyłącznie online

Allegro Business otwiera nowy rynek B2B dla sprzedających z Polski

10 tys. fałszywych sklepów internetowych. Chcą nas okraść w czarny piątek

Konsumenci wolą kupować elektronikę w aplikacjach zakupowych

ANALIZY


Co i gdzie kupowaliśmy tuż przed Wigilią? Jak wolny dzień zmienił paragony?

Gigant handlowy zamyka piekarnię. Praca prawie 400 osób zagrożona

Te firmy będą zwalniać. Gdzie szukać zatrudnienia?

Rowery na hamulcu. Produkcja w UE spadła o 25%, ale Polska nadal w czołówce

Makarony Polskie planują dalszy wzrost: inwestycje, akwizycje i stabilna polityka dywidend

Polski drób bliżej chińskich stołów