WIADOMOŚCI DNIA


Kryzys w małym handlu detalicznym - firmy czekają na decyzje

8+8 gratis. Lidl i Biedronka szaleją. Rząd mówi dość

POLECAMY


Prezes Arvato: Postawiliśmy na technologie niedostępne dotychczas na rynku

Cena pozostaje najważniejszym kryterium wyboru dla konsumentów. Dla firm z branży oznacza to poszukiwanie sposobów na zwiększanie konkurencyjności. Jednym z nich są inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne. Dlatego w 2025 roku w Arvato stawiamy przede wszystkim na wdrożenia i rozwój – wskazuje Lidia Ratajczak-Kluck, President Large Scale Fashion & Marketplaces w Arvato.

SIECI FMCG


PepsiCo walczy o klientów: tańsze multipaki i regionalne smaki

Popularny słodzik "potencjalnie rakotwórczy". Chcą zakazu w całej UE

Wieprzowina tanieje, branża mięsna bije na alarm

W 2024 roku spadła sprzedaż piwa

Rządy obniżają ceny żywności przez bojkot. Ruch w sklepach mniejszy o połowę

KOWR: producenci mogą się ubiegać o pomoc na programy promujące żywność

Koniec papierowych gazetek promocyjnych. Sklepy chcą oszczędzać papier

E-COMMERCE


Poczta Polska naprawia e-Doręczenia

Kurierzy pod wpływem alkoholu i narkotyków. Podsumowanie akcji policji

Walentynkowe zakupy online. Na co uważać, by nie paść ofiarą oszustwa?

Oponeo rośnie w centrum logistycznym Hillwood w Zelgoszczy

ANALIZY


Szukają pracowników dla InPost. Teraz wkraczają na rynek brytyjski

Mała czarna będzie droższa i gorszej jakości